Friday, December 7, 2012

Rani Mraz ~ Mojoj mami, umesto maturske slike u izlogu


Ovo je prvi LP kantautora Đorđa Balaševića sa grupom "RANI MRAZ" izdat 1979. godine. Neposredno pre toga grupu 5U napustili Bora Đorđevic (osnovao "RIBLJU CORBU") i Verica Todorović koja je kao pevačica saradivala sa Balasevićem u grupi 'ŽETVA" na singlu "U razdeljak te ljubim", Tokom cele 1978, godine izašla je serjja hit singlova sa vrlo prepoznatljivim osobinama Balaševicevog stila. Na jednostavne i pitke melodije slagali su se emotivni i doživljeni tekstovi. Kao veliki ljubitelj i postovalac "KORNI GRUPE" bira za saradnika i producenta Josipa Bočeka, gitaristu, koji svojim radom definitivno profiliše stilsko određenje njegove muzike. Od ove ploče populatnost Balasevićeve muzike vrtoglavo raste, tiraži pocinju da se mere na stotine hiljada a formula - nostalgija, baladičnost i idilične slike sredine o kojoj piše, dobija konačan okvir i kod publike kojoj Đorđe Balašević defini­tivno postaje idol i uzor.

01. Uvod (1:34)
02. Sve je dobro, kad se dobro svrši (2:27)
03. Drago mi je zbog mog starog (3:00)
04. Jedan Saša iz voza (3:11)
05. Uticaj rođaka na moj životni put (3:18)
06. Mnogo mi znači to (2:57)
07. Neki novi klinci (4:21)
08. Stara pesma (2:20)
09. Moj frend ima rock and roll band (2:13)
10. Brakolomac (3:07)
11. Prodaje se prijatelj (4:07)
12. U razdeljak te ljubim (3:27)
13. Prva ljubav (3:40)
14. Računajte na nas (3:19)


Uticaj rođaka na moj životni put 

No comments:

Post a Comment