Tuesday, November 20, 2012

Arsen Dedić ~ Kuća pored mora

Instrumentalne verzije popularnih pesama Arsena Dedića



Želio sam snimiti "easy listening" ploču sa vlastitom instrumentalnom muzikom. Trebao sam odlučiti da li će to da budu posebno pisane kompozicije ili izbor onog što sam godinama pisao za TV, film i kazalište, ili moje poznatije pjesme u orkestralnom izvođenju. Odlučio sam se za ovo treće i onda odustao od pisanja partitura. Sjetio sam se, naime, velikog meštra instrumentacije Krešimira Oblaka (Koda), kojem prevelika skromnost i djelomična izdvojenost iz mutnih tokova našeg zabavljanja nisu omogućile snimanje jedne takve, svoje ploce. On je izuzetan dar aranžera instrumentatora i klavirista godinama stavljao u službu manjih i većih prigodnih potreba, radeci gotovo iskljucivo za pjevaca. a od tih poslova, kao što znamo, malo ostaje u ovim brzim smjenama. Koda je prihvatio moju ponudu i zajedno smo načinili izbor pjesama. On ne piše mnogo, ali one rijetke partiture, koje izlaze iz njegove majstorske radionice, spadaju sigurno u među najbolje u našoj popularnoj muzici. Usput rečeno, novija je šlageristika u nas uz mnoga osiromašenja donijela i polaganu smrt plemenite vještine aranžiranja i instrumentacije. Krešimir Oblak, suptilni muzičar, lirik sa džez prošlošću i svi mi radili smo sa oduševljenjem i dugo, i čini mi se da smo snimili 40 minuta dobre muzike za “lako slušanje”. Nekome će biti dovoljni samo Oblakovi dobri aranžmani i svirka, a netko će vezan uz ove motive ponovo moći nešto naći u njima, prateći ih “lakše” u novom zvuku i bez obaveza koje nameću riječi pjesme i osoba pjevača. Sretan sam što sam kao poticaj i osnovnu sirovinu od koje je Koda načinio svoju prvu ploču i što sam kao muzičar mogao surađivati sa izvanrednim ljubljanskim kolegama
Arsen Dedić, Maj 1978.

tracks
A1 Kuća Pored Mora
A2 Vraćam Se
A3 Sandra
A4 Sanjam Te
A5 Što Me Čini Sretnim
A6 Sve Što Znaš O Meni

B1 Iva
B2 Tvoje Nježne Godine
B3 Moj Brat
B4 Ne Plači
B5 Pusti Me Da Spavam
B6 Moderato Cantabile

Sve što znaš o meni

No comments:

Post a Comment